Кръчмата


Днес едно приятелче на майтап ме заведе в една кръчма открита наскоро от него. На пазара “Георги Кирков” или Женския, или там както се нарича сега, се намира въпросното кръчме “Драгоман”, в което сервират предимно субпродукти или карантия по народно му. Нямам представа, как не е затворена от властите, но на това място можеш да хванеш дезинтерия дори без да консумираш или да пипаш нещо 🙂 Столът на който седнах имаше трохи, датиращи на поне една година, а покривката, непознала пране имаше лекета от всякаква порода и всички мерудии, предлагани в менюто се бяха разположили на купчинки и само чакаха някой да си овкуси карантийките и да папка вкусно. Половината помещение беше склад, в който собствениците и/или наемателите бяха складирали всевъзможни непотребни вещи, които им пречат в къщи, но пък им е жал да изхвърлят. На стените имаше нарисувани пана, изобразяващи пиещи вино хора в битова обстановка и чашите бяха огромни за сметка на чиниите, които авторът явно недолюбва щото почти липсваха.

Иначе персоналът беше любезен и дори обича животните, защото кучето-порода коферман, живеещо там, когато му подхвърлих месенце, само го подуши и извърна глава към мен с поглед, изразяващ пренасищане от храна 🙂 Беше ми неудобно да снимам мръсотията, затова направих малко снимки 🙂

Куклата спинка в истинска бебешка количка 🙂

Сервитьорката и бара. Под телевизора има мръсни чинии 🙂

В "двора" на масите още има непочистен сняг.

7 Responses to Кръчмата

    • Макс says:

      Кръчмето беше пълно с хора. Явно клиенти не липсват 🙂 Все пак е на пазара. И обстановката е като за пазара, но персоналът беша любезен.

  1. radislav says:

    🙂

    Сега твоят приятел да не ти се обиди?

    • Макс says:

      Аааа, не бе. Още се хилим, като заговорим за това 🙂 Аз понеже съм малко гнуслив, пък и не мога да си представя как такива непукисти правят бизнес и моя човек ме кодоши здраво 🙂

  2. Макс says:

    Трябваше още снимки да направя, но ме беше малко срам 🙂
    Ако някой иска да я види на живо тази кръчма, да се обади и ще го заведа. Аз черпя 🙂 🙂

Leave a Reply

