Аватар. Това е филмъ :)


В Неделя гледах “Аватар” и мога да кажа с чиста съвест, че това е лентата на последните 5 години.
Няма да преразказвам фабулата, но във филма имаше всичко, което би се харесало на публиката, включително и любов. Ако можете го гледайте на 3D и няма да съжалявате.
Заслужаваше си чакането този филм.

13 Responses to Аватар. Това е филмъ :)

  1. legrandelf says:

    Абсолютно! Може и на цялото десетилетие (стига да не си върл фен на LOTR) 🙂

    🙂

    Нека бъде “Аватар” 🙂

  2. UZUMAKI says:

    Заслужава си не едно, а няколко гледания на кино. 🙂

  3. valkocompany says:

    Лошото е че от Sun натресоха някакъв гей скандал с главния актьор
    Ето така живее пресата

  4. radislav says:

    Само да пласираме децата, и се строяваме на ТриДе кино опашката. Аз като върл фен на Лорд-а съм леко скептичен дали е по-добър, но тайно се надявам, че ша мъ изненада аватаръ 🙂

    • Макс says:

      Ще те изненада Радо.
      Има всичко в този филм. Виж при Узумаки, какво резюме е написал 🙂

  5. radislav says:

    Гледах го, изненада ме. Меко казано. Уникален филм, невероятно усещане, незабравимо изживяване. Не ми се излизаше от киносалона, после обмислях да емгрирам на Пандора.

  6. вили says:

    Учудих се, че за този филм никой не казва лоша дума. И сега, след като и аз го гледах вече знам защо! Защото филмът е уникален!

  7. legrandelf says:

    А, Вили, просто не си попадала на точните блогове 🙂

    Има достатъчно огън и жупел, изсипан по адрес на содомигомористичния филм на Камерън, хихихихихи 🙂

  8. Макс says:

    Хехехе. Критики винаги ще има, особенно за нещо добро 🙂 Според мен филма е балансиран добре, за да не става досадно на зрителя. Относно ефектите, всеки който го е гледал ги е оценил.

  9. Neytiri says:

    Страхотен е филмът, макар че аз попадам предимно на критики. Мен пък ми харесав и то много.

    • Макс says:

      Наистина е добър. Само трябва да погледне човек статистиките и ще се убеди. Пък критики винаги ще има 🙂

Leave a Reply

