Виждат ли ясно ясновидците ?


Напоследък, накъдето и да се обърна все виждам телевизор, а от там се мъдри уродлива мутра на ясновидец. Явно нормално изглеждащи хора с това призвание няма. С изключение на един-двама, всички имат някакъв странен блясък в очите и този блясък, ако някой го нарече луд, мисля че ще е абсолютно прав. Хората обичат да вярват в свръхестественото, може би защото не могат да си го обяснят. Аз също съм хора 🙂 и съм бил свидетел на някакви странни неща, които не мога да си обясня. Вярвам, че не всичко е така както си го мислим, но тези със странния блясък в очите ми идват много нанагорно, като ги засеча да лекуват хора по телевизОрО. По този повод ще разкажа една случка.

Преди години имах познат на , който жена му беше много болна и бяха изгубили всякаква надежда. Съответно бяха склонни да прегърнат идеята за гледач, ясновидец и лечител в едно. Та отиват те при някякъв “гуру”, който почва да ги залъгва със странни движения на ръцете и безумно въртене на очи, обяснявайки за разни точки в тялото, които са болни. Пича естествено нищо не разбира и започва с налучкването. Накрая стига до далака и моят човек му дава да разбере с мимика или жест, че вярва. Тогава празноглавеца се впуска в обяснения, как вижда болна точка и това е далака. След десетминутни глупости и накрая, когато му казват, че няма никакви точки, защото далакът на жената е изваден, Гурчо сконфузно обяснява, че точката си остава, въпреки че органа го няма. Моят човек му обяснява, как ще му откъсне главата, да видел дали ще остане точка след това.

Разбирам, че хората понякога имат нужда да им се даде надежда, но тук използват лековерните за донори на кинти. Всичко в телевизиите е смс’и, телефонни обаждания, че даже и лекувне на болести от екрана.

7 Responses to Виждат ли ясно ясновидците ?

  1. Графът says:

    Хм, интересно да се експериментира… Дали ще остане видима точка? 😀

  2. radislav says:

    “Моят човек му обяснява, как ще му откъсне главата, да видел дали ще остане точка след това.”

    Тука ме разби 🙂 🙂 🙂

  3. Макс says:

    Еми този човек е един здрав водопроводчик, на който всичките му пари отиват за лечение на жена му, а той е с такова възпитание, че пари за ясновидец едва му се откъсват от сърцето. Та сигурно е щял да го бие.

  4. Макс says:

    Сигурно няма да остане никаква точка 🙂 Лошото е, че тези шарлатани се възползват от човешкото нещастие и на всичко отгоре са толкова прости, че не могат да си измислят свестна стратегия дори. По този начин попарват и последните надежди на болните, а им скубят и парите.

  5. radislav says:

    Лошото е, че не им пука изобщо. Жалко че спряха канал 2001 – по-добра комедийна програма не съм виждал още 🙂

  6. Макс says:

    Само какви загадъчни жестове с ръце правят преди да измъдрят някояглупост, а ? 🙂

  7. Daniela says:

    Пич….това което си написал не е смешно(историята де), но онзи момент с “откъсването на главата,за да види дали ще остане точка..” направо ме накара да се смея 5 минути, а сигурно и всеки път(колкото пъти се сетя). Но иначе по темата сериозно, аз съм от тези дето са ходили на врачка(преди) и от тези дето се занимават с астрология(сега) и знаеш ли, стигнах до тъжното и радостно заключение че: независимо с какво се занимаваш, вземеш ли се много насериозно(за Господ) става страшно. А врачки, ясновидци, астролози и тем подобни(не се слагат в една категория)но “седят на един и същ удобен клон” бих казала. Моят личен извод до който стигнах е, че бидейки от двете страни на едно и също нещо успях да открия ползата и вредата на този род материя. И аз имах един случай преди 3 години(с гаджето сме на рожден ден и освен наши приятели имаше и техни приятели които не познавахме). Та по едно време един мой приятел вика..”я кажи сега какво говорят звездите за мен..” и се смеем. И изведнъж един мъж от масата става и ме пита с какво се занимавам. Аз отговарям с астрология защо? Този човек ме направи на нищо(без да ме познава)аз го изслушах мълчаливо и го попитах с какво е пострадал че така крайно се изказва за астролозите(в случая)..Тогава жена му(явно симпатична жизнена жена преди няколко месеца) се обади и ми обясни че си направила хороскоп при един колега и той казал(накратко) че й остават едва няколко месеца живот… изводите си останаха за мен. Но ако аз бях повярвала преди години на една врачка че ще умирам ако(незнам какво си…)то сега нямаше да пиша и тези редове. Незнам защо реших да го споделя с теб, предполагам защото нямам крайно мнение по въпроса с врачки, ясновидци, астролози…предполагам, че всичко тръгна от “точката на мястото на главата”…

Leave a Reply

