Едно добро обслужване


Миналата седмица ми се наложи да потърся помощ за един MAC. Доста се порових в Интернет и прочетох материали, но ми се наложи да търся помощ от специалисти. Така попаднах на Криейтив център, които ме посрещнаха с усмивка и много подробно ми разясниха деликатната ситуация, в която бях изпаднал. Пиша тази статия, защото и аз съм в кюпа на компютърната поддръжка и ми е приятно, когато видя колеги, отнасящи се сериозно и професионално към работата. Бих искал да им пожелая успех в бизнеса и да се развиват все така добре. Ако някой има нужда от хора които да му решат проблеми с Apple Macintosh, смело може да се обърне към тези хора, сигурен за решението.

One Response to Едно добро обслужване

  1. Chavdar Karadzhinov says:

    Здравейте.

    Радвам се, че отзивите за работата ни са толкова положителни.

    Пожелавам Ви успех! 🙂

Leave a Reply

