За VIP’a Сашка и VIP dance


Покрай по-нежната половинка в моя живот, напоследък съм принуден с едно око да се вглеждам в телевизора и там естествено танцуват “VIP’овете” на нашата Родина. По принцип не харесвам такива състезания и когато скъпата ги гледа, обикновенно съм в друга стая и чопля нещо на компа, обаче не и в този случай. Този случай е по-различен, заради наличието на “много важната персона” от Дупница-Сашка. Наречете ме сеирджия в този момент и аз няма да възразя. Излагациите на дупнишката пача ме задържат, като магнит пред телевизора 🙂

На първо място не мога да си представя, как тази “хубавица” се е навила да участва в този формат. Може би суперлативите изливани в медиите по неин адрес от години са я заблудили в нейните “качества”, но все пак предполагам, че в нейната къща има огледало и тя се е виждала там, разбирайки че медиите яко са я излъгали, само и само да си продадат стоката. Това същество с грация на противотанкова мина се шматка по сцената, като търкалящо се гюле и разсмива публиката с всяка мимика на горгонското си лице. Вчера алчно замеси и едно от децата си и момченцето се изтъпани притеснено на сцената, за да може “хубавицата” от Дупница да лапне некой лев. Обаче малкия се беше притеснил много, защото всяка дума на гюлето се посрещаше със смях и дюдюкане от публиката, а все пак не е приятно за едно дете да присъства на публично усмиване на неговата майка. Мога да простя на някой това, че е прост и не може да се оцени, но безкрайната наглост, себичност и алчност на гюлето, предизвикват моята подигравка. Жалко за човека, назоваващ себе си Мон Дьо и за екипа, опитващ се да научи дупничанката да не се придвижва, като кален потоп.

Искренно се надявам това да е последната медийна изява на Сашка Васева, освен ако не измислят медиен формат, в който VIP’овете се лекуват при психиатър. Тогава ще приветствам нейната изява и дори ще и стискам палци да се излекува скоропостижно, но дотогава:

Моля Ви, не пускайте Сашка Васева да припарва до телевизиите, защото в България има достатъчно луди хора и не е нужно да ги гледаме и по телевизията.

6 Responses to За VIP’a Сашка и VIP dance

  1. вили says:

    Поради “прекрасни” предавания по телевизията и аз неволно се заглеждам по Вип денс докато вечеряме. Повечето от “виповете’ ми харесват с излъчването си, но някои се учудвам кой ги е нарекъл такива.
    Сашка ми е любимка! Тя не е мръднала на сантиметър от това, което показваше преди десетина години. Пак си е на това ниво, само че килограмите са тръгнали нагоре. Не знам дали да я съжалявам или да я провъзглавя за царица на празноглавците…
    Изгониха я. Може би няма да я видим повече. Дали?

  2. Макс says:

    Вили здравей,
    Ядосвам и се на наглостта на Сашка, не на глупотата и.
    Всеки има правото да е толкова умен, колкото иска, но наглостта така обсеби нашето обшество, че понякога не я подминавам. Та за това беше тази статия. За ВИП’овете не говоря. Някои са ми симпатични, други не, трети не е сигурно дали са ВИП, но си танцуват и се усмихват, което е и формата на предаването.
    Поздрави

  3. вили says:

    И аз много й се ядосвам, но според мен тя се смята за много умна и много талантлива. А наглостта й идва от простотията, която носи. Уви, умът й е по-малък отколкото на един пубер.
    И аз симпатизирам на някои, но други не ми харесват. Сега чакам да видя какво ще се случи с Милен и Мира. Те са ми следващите “фаворити” след Сашка. Но дали това не е по сценарий….

  4. Макс says:

    То е нормално да не харесваш всички. Въпросът е да се гледа шоу, а не евтини сензацийки, както е със Сашка и с Милен. Може и да е по сценарий това, но не съм сигурен. Относно мозъка на Сашка си доста щедра. Според мен не надвишава по размер едно грахово зърно от дребния модел 🙂
    Поздрави

  5. Румяна says:

    Здравей Макс,
    Казвам се Руми и работя за VIP Dance. Беше ми интересно да изчета коментарите ти за шоуто. Пиша ти, защото имам едно предложение за теб, ако ти е интересно, ще се радвам да ми пишеш на r.ilieva@vo-bg.com

    Хубав ден!

  6. Макс says:

    Ми добре 🙂

Leave a Reply

