Кучетата си лаят, времето си лети


Цяла нощ под прозореца ми лаят бездомни кучета, несмущавани
от това че сме в 21 век и факта, че са софийски жители.bangaloredogs
Сигурно не усещат градската атмосфера на столицата ни,
а и времето е спряло за тях.

Кучетата си правеха кученца, или както е прието по културно му
да се казва в някои части на нашата родина-онождаха се.
По-точно се онождаха само две от тях, а останалите се
съдираха от лай и ръмжене, без да спират да си поемат дъх.
Не знам от завист ли лаеха или това бе техният си начин да
покажат одобрението си към онождащата се двойка,
но се съдираха от лай?
Някой ще каже, че е по-добре кучетата да правят любов
в центъра на София, отколкото да се нахвърлят на глутници
върху някоя баба, за да я ядат и тук аз мога да кажа:
– Да по-добре е, но пак не е много добре.

Постепенно прозорците на моите съседи започнаха да оживяват,
окъпани в светлина и да се чуват различни шумове и тихи псувни.
Кучетата ли псуваха или хората отговорни за тази напаст,
дошла в нашия град с първия повей на демокрацията,
това аз не можах да разбера, но какво пък, нека си псуват.
Някой ядосан хвърли бутилка, и кучетата предприемчиво
се изнесоха в дворана съседната църква, къдетомалкото останали
неизсечени дървета играеха  роля на щит срещу летящи предмети.
Пък и там е по-комфортно между катерушките и пясъчника,монтирани за нашите деца.
Да си кажа честно и аз бях ядосан и ми се въртеше в главата  да сляза долу с пищова и да се свърши с тази ситуация,
но не е редно в 21 век да гърмиш  в центъра на града, пък и ми е жал за кучетата все пак.
Да жал ми е за кучетата, но пък повече ми е жал за децата, които си играят  в пясъчника и нямат вина,
ако се заразят с някоя кучешка болест или хванат бълхи.

Пиша си тук и си задавам въпроса:
Здравето на кучетата или здравето на децата ни трябва да изберем ?
А избора е наш, то се знае. Досега никой не е решил този проблем и не вярвам
да го реши, пък децата продължават да играят в пясъка.

Вие какво бихте ме посъветвали?

2 Responses to Кучетата си лаят, времето си лети

  1. Макси, добре и и кучетата и хората да правят любов, без това да пречи на хората и кучетата. Но както сам си си дал сметка, у нас всяко правене е за нечия сметка. В случая кучешката любов, пречи на хорския сън и на здравето на децата. Като защитник на кучетата в този човешки свят, мога само да кажа, че кучето скача според тоягата. Само дето никой не им я е показал. И като всичко в живота, докато не ти забранят ти си го правиш. Кучетата няма как да знаят, че носят болести. Тъжното е, че ние хората, които знаем, не правим нищо това да спре. И както се казва, очаквай скоро малки кученца:)))

  2. Макс says:

    Да бе и аз това казвам Деси. Кой да показва тоягата е въпроса. Ако е оторизиран орган, излиза скъпо и се почва с далаверките, но пък за кучетата е по-хуманно. Ако ние им я покажем, представи си колко грозно ще стане. И така в момента, нито ние нито досегашните кметове показват тояга, а в 21век, глутници осакатяват хора в “европейската” ни столица.

Leave a Reply

